تپش سایه ی دوست

خوشا به حال گیاهان که عاشق نورند و دست منبسط نور روی شانه ی آنهاست...

خوشا به حال گیاهان که عاشق نورند و دست منبسط نور روی شانه ی آنهاست...

تپش سایه ی دوست

- خیال می کنم دچار آن رگ پنهان رنگ ها هستی
-دچار یعنی
- عاشق
-و فکر کن که چه تنهاست اگر که ماهی کوچک، دچار آبی دریای بی کران باشد.

-نه، وصل ممکن نیست، همیشه فاصله ای است
دچار باید بود
وگرنه زمزمه ی حیرت میان دو حرف حرام خواهد شد
وعشق
سفربه روشنی اهتزاز خلوت هاست
و صدای فاصله هاست...

وحمد وسپاس از آن پروردگار عشق است
سلام برمعشوق...سلام بر عاشق ...و سلام بر عشق
بسم رب الحسین

پیام های کوتاه

عاشـــــــ ـقـان

یا کریم


ســـــیل عاشــــــــــقان، اربعــــــــین پیاده به کربلا می روند، یعنــــی دعوت می شوند که بروند...

پـــــس

من کجا و عــشقِـ حســــــین کجا!!!


پ.ن:

چقـــدر دلم میخواست اربعین، پیاده بیــــام کـــــربلا...چقــدر دلم میخواست اربعین، توفــــیق پیدا می کردم، می آمدم و عاشــقان کویـَ ت را به نظاره می نشستم...




  • بچه کوثری

نظرات  (۵)

زمستان نیست!
دلتنگی حرم است که می لرزاند چهارستون دلم را...
پاسخ:
کاش امسال خدا رزق مرا بنویسد 
اربعین پای پیاده سفرکرببلا...
داغ دلم رو تازه کردی رفیق!!!
پاسخ:
...
  • پرهای زمزمه
  • یا حق ...
    به اشک چله گرفتم که غرق غم باشم
    دعا کنید که من اربعین حرم باشم ....


    پاسخ:
     یا خدا...
    ان شاالله...

    اصلا حسین جنس غمش فرق می کند                  این راه عشق پیچ و خمش فرق می کند،

    نه این که فقط جنس غمش متفاوت باشد، که همه چیزش فرق می کند؛

  • مسافر امیدوار
  • دچار شو، دچار یعنی عاشق

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی