تپش سایه ی دوست

خوشا به حال گیاهان که عاشق نورند و دست منبسط نور روی شانه ی آنهاست...

خوشا به حال گیاهان که عاشق نورند و دست منبسط نور روی شانه ی آنهاست...

تپش سایه ی دوست

- خیال می کنم دچار آن رگ پنهان رنگ ها هستی
-دچار یعنی
- عاشق
-و فکر کن که چه تنهاست اگر که ماهی کوچک، دچار آبی دریای بی کران باشد.

-نه، وصل ممکن نیست، همیشه فاصله ای است
دچار باید بود
وگرنه زمزمه ی حیرت میان دو حرف حرام خواهد شد
وعشق
سفربه روشنی اهتزاز خلوت هاست
و صدای فاصله هاست...

وحمد وسپاس از آن پروردگار عشق است
سلام برمعشوق...سلام بر عاشق ...و سلام بر عشق
بسم رب الحسین

پیام های کوتاه

السابقون السابقون...

وسبقت گیرندگانی که سبقت گیرندگانند...

...

تازه به این نتیجه رسیده ام، نه قبلا رسیده بودم اما جنس این دنیا غفلت است ومن نیز غافل می شوم به تبع آن ...که چقدر میتوانم در خوابگاه ومخصوصا فضای اتاق از بقیه ی بندگانت سبقت بگیرم... 

شنیده ام هرچقدر بتوانم به بندگانت خدمت کنم، خودم را پیش تو عزیز کرده ام ...

و امشب دریافتم که چقدر فضا رابرای عزیز بودنم نزد خودت آماده کرده ای(هذا من فضل ربی) و من غافل از آن ...


پ.ن: کار را از دوستانت بدزد، زمینه های سبقت را دریاب تا کار از کار تمام نشده...دریاب... دریاب...دریاب



  • بچه کوثری

نظرات  (۲)

  • پرهای زمزمه
  • یا حق...


    السابقون السابقون اولئک المقربون ... نه وصل ممکن نیست همیشه فاصله ای هست .... همیشه


    حتی به اندازه ی یک دقیقه مرا میخکوب کرده ای...


    پاسخ:
    آری همیشه فاصله ای هست... اما خدا کند ما خودمون با دست های خودمون این فاصله را زیاد نکنیم...امــــــــــــــــین
    خدایا چقدر غفلت زیاد است.واقعا جنس این دنیا غفلت است.خیلی خیلی خیلی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی