تپش سایه ی دوست

خوشا به حال گیاهان که عاشق نورند و دست منبسط نور روی شانه ی آنهاست...

خوشا به حال گیاهان که عاشق نورند و دست منبسط نور روی شانه ی آنهاست...

تپش سایه ی دوست

- خیال می کنم دچار آن رگ پنهان رنگ ها هستی
-دچار یعنی
- عاشق
-و فکر کن که چه تنهاست اگر که ماهی کوچک، دچار آبی دریای بی کران باشد.

-نه، وصل ممکن نیست، همیشه فاصله ای است
دچار باید بود
وگرنه زمزمه ی حیرت میان دو حرف حرام خواهد شد
وعشق
سفربه روشنی اهتزاز خلوت هاست
و صدای فاصله هاست...

وحمد وسپاس از آن پروردگار عشق است
سلام برمعشوق...سلام بر عاشق ...و سلام بر عشق
بسم رب الحسین

پیام های کوتاه

چله ی نجات...

به نام خدای حسین!

السلام علیک یا اباعبدالله(ع)


این روزها زمزمه ی هرکس، خبر از آمدن محرم است، خبر چله ی حسینی گرفتن، چله ی زیارت عاشورا.

میگویند نذر کنید چهل صباح به آقا سلام دهید،برای محرم آماده شوید وحاجت بگیرید...

باخود فکرکردم!

گفتم باشد،ان شاءالله چله میگیرم، چهل صباح به مولایم سلام میدهم وقاتلان ودشمنانش را لعن میکنم که خدایا سوز دل واشک چشمانم را برای حسین زیاد کنی.

اما

یااباعبدالله،با اجازه شما یک نیت دیگر هم کردم ولی هیچ نمیخواهم فقط... 

نیت کردم اگر الله بخواهد چهل یوم،حسینی وار زندگی کنم،چهل روز تا آنجاکه بتوانم گناه نکنم.

اما هیچ نمیخواهم فقط ،فقط این چله و این چهل روز را مادام العمر کنید،نه! مادام العمر نه! من نه تنهادر این دنیا نمیتوانم بدون شمازندگی کنم، بعد از مرگم هم که نمیتوانم دوریتان را تحمل کنم، پس همسایگی شما را میخواهم، برایم بهشت مهم نیست اما همسایگی شما آرزوی من است!

خوب میدانم! ائمه ابواب رحمت وکشتی نجات هستندو خوب تر میدانم که شما بازترین باب و سریع ترین کشتی نجات هستید.

پس ای خدای حسین ما را محروم مساز.آمین.


پی نوشت1: 

آیت الله بهجت(رضوان الله علیه):"چهل روز مانده به محرم چله ی گناه نکردن بگیرید؛ تاسوز دل واشک چشمانتان برای سیدالشهدا(ع)فراوان گردد."

پی نوشت2:

از 25شهریور تا4آبان ماه روز اول محرم؛ چله ی حسینی!

التماس دعای فرج


  • بچه کوثری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی